Oferta

Zakres Prac w ramach projektu UniaDaje.pl za które dzięki dofinansowaniu zapłacisz tylko 1900 zł netto

DIAGNOZA STANU AKTYWNOŚCI FIRMY W INTERNECIE

Analiza struktury stron www pod kątem optymalizacji SEM, pomiarów efektywności kampanii z użyciem konwersji, remarketingu, gromadzenia danych i optymalizacji ścieżki prezentowanych treści

24 h

CELE BIZNESOWE

Ustalenie celów biznesowych aktywności internetowej firmy

7 h

ANALIZA DANYCH

Analiza danych historycznych strony/sklepu z Google Analytics, Google Search Console

40 h

FORMULARZE LANDINGOWE

Stworzenie formularzy landingowych dla reklam z kampanii – około 10 sztuk max

22 h

KONSULTACJE

Konsultacje i odpowiedzi na pytania

3 h

PRACE GRAFICZNE/ COPYWRITING

Zajęcia warsztatowe – opracowanie materiałów do reklamy internetowej, w tym copywriting i prace graficzne (materiały do reklamy – bannery 1 reklama w 10 rozmiarach i reklamy tekstowe – 10 sztuk).

8 h

MATRYCA KAMPANII

Przygotowanie matrycy kampanii zestaw 10-15 kampanii – wyszukiwarka Google, sieć reklamowa Google, Google remarketing, YT obejrzenia filmu.

20 h

RAZEM

124 h

BONUS

Cotygodniowa lub comiesięczna optymalizacja kampanii i konsultacje z Klientem – 3 godziny miesięcznie x 12 miesięcy.

36 h

Razem : 160 godzin

działań marketingowych w internecie dla Twojej Firmy,
ZA KTÓRE TERAZ PRAWIE W CAŁOŚCI ZAPŁACI UNIA EUROPEJSKA

analiza konkurencji

Weryfikacja i identyfikacja działań marketingowych obecnych oraz potencjalnych firm konkurencyjnych.

diagnoza stanu aktywności firmy w internecie

Analiza struktury stron www firmy, efektywności działań, widoczności w social mediach, itp.

ustalanie celów biznesowych

Etap niezbędny w celu odpowiedniego doboru działań marketingowych dla poszczególnych branż oraz zbadania aktywności firmy w Internecie.

grafiki

Opracowanie materiałów do reklamy w sieci reklamowej Googla, w tym copywriting i prace graficzne.

formularze landingowe

Są to miejsca, na którą kierowany jest użytkownik po kliknięciu w reklamę, tam gdzie kierowany jest ruch.

mobilna wersja strony

Aktualnie 59% użytkowników korzysta ze smartfonów, stanowią oni znaczną większość odwiedzających strony internetowe. W związku z tym należy przygotować wersję strony www, która będzie przyjazna i zoptymalizowana specjalnie dla nich. Zadbamy o to, aby podczas wyświetlania jej na urządzeniach mobilnych nie pojawiały się zróżnicowania rozdzielczości, danych czy informacji. Strona mobilna to w dzisiejszych czasach marketingowa konieczność, musi być dostosowana do potrzeb różnych urządzeń elektronicznych, co pozwoli użytkownikom mobilnym w pełni korzystać z naszych usług.

analityka

To analiza danych historycznych, w tym zachowań konsumentów, oraz ocena rzeczywistego zwrotu z inwestycji. Dzięki narzędziom analitycznym można stale poprawiać efektywność kampanii uzyskując wysoki ROI.
W ramach analityki zainstalujemy i ustawimy Państwu (lub jeśli już są – przeanalizujemy i poprawimy) Google Tag Managera (służy do zarządzaniami tagami na stronie) oraz Analytics’a (służy do mierzenia tego, co dzieje się na stronie).

optymalizacje

W momencie, kiedy kampania zacznie działać, rozpoczniemy monitorowanie jej wyników. Co ważne, w każdej chwili możemy wprowadzić poprawki zwiększające efektywność/ skuteczność reklam, a tym samym zmniejszyć poniesione przez firmę koszty.

zestaw kampanii adwords wraz z kontem

AdWords to nic innego, jak – między innymi – system reklam w wyszukiwarce Google. Pojawiają się w momencie, kiedy użytkownicy szukają interesujących ich produktów lub usług. Ty, jako reklamodawca, płacisz dopiero wtedy, kiedy ktoś kliknie w reklamę, aby wejść na stronę Twojej firmy lub zadzwoni. Po zakończeniu projektu otrzymają Państwo swoje firmowe konto AdWords wraz z ustawionymi kampaniami reklamowymi do dalszego wykorzystania.

wiedza ekspercka

Po zakończeniu projektu będą Państwo posiadali wiedzę, która pozwoli samodzielnie kontynuować działania rozpoczęte przez nas oraz efektywnie wykorzystać nabyte umiejętności w celu systematycznego zwiększania sprzedaży Państwa firm.

*Dodatkowo zapewniamy optymalizację kampanii reklamowej w Internecie i konsultacje z klientem w łącznej ilości – 36h, które można wykorzystać w ciągu kilku pierwszych tygodni, albo przez cały rok, po 3h w miesiącu.